niedziela, 5 sierpnia 2012

Życie na spontanie ;)

witam witam i o zdrowie pytam ;)
tak wiec, konczy sie weekend, jutro czas do pracy. weekend udany :) Środa slaska mnie zawitala. gdzies trzeba pojechac, nie ma co siedziec w tym patologicznym wroclawiu. mieszkajac na srodmiesciu nie jest latwo xD tani podryw okolicznych chlopow ;D rzez. a czasem strach isc ;) ale coz. jakos trzeba sobie radzic :P dzis wrzuce foteczki ze spaceru, wygodny stroj, aczkolwiek moze nie do konca wszystko do siebie pasuje no ale oto chodzi ^^ nie wszystko musi ze soba idealnie wspolgrac xd




tak wygodnie ubrana wychodze na spacer z siostra :P i wrzucam pare fot z wyspy jak dzis wracalam do domciu  ^^






 a teraz moje zdjecie biletow pkp do srody slaskiej i z powrotem xD pociagi sa fajne ^^ a zwlaszcza te na krotka mete sa nowe krotkie i ladne xd dokladnie linia KOLEJE DOLNOŚLĄSKIE!




 

7 komentarzy:

  1. Ej Wrocław wcale nie jest aż taki patologiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja kocham Wrocław! :) często do niego wracam chociaż mam mega kawał drogi :) mam nadzieję, kiedys tu zamieszkać ;)

    świetna torebka i bucisze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Ty!:)
    Koleje dolnośląskie najlepsze:)

    Obserwuję i zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie poznałam Cię w spiętych ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń