piątek, 3 sierpnia 2012

wagaaaa

własnie przed sekunda moja waga wskazala 59 kg <33 tak jest ... jeszcze 9 i bd z siebie mega dumna i love it! byleby nie przytyc wiecej ruchu wiecej ruchu ! wiec promujac sportowy tryb zycia wrzucam fote ktora poruszy serca kochajacych koszykowke <3 ;)


a teraz z sesji z Gosia "promujac Politechnike" ;) Dziewczyny na polibude! my tez mozemy zostac inzynierami ;)  iz zdjecie zostalo zrobione w budynku c 13. w tzw serze ;)
apropo studiowania. zaczynam od nowa. Transport. proba 2. mam nadzieje ze tym razem sie wezme za siebie. musze. chce miec mega wakacje nastepne to musze. 1 rok skonczyc. praca. zarobic na wakacje i przez miesiac zyc jak bogini. zero zmartwien zero smutkow. jeden wielki melanz ;) to na tyle na porannej bombie :P ide jesc a potem wrocic pracowac cyaaa.










11 komentarzy:

  1. fajnie się zapowiada, polecam wrzucać większe fotki ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. również bardzo lubię koszykówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sukcesu i życzę wytrwałości w dalszej "walce".
    Zdjęcie ładne, naprawdę mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Politechnika dużo wymaga :) Ja bym w życiu nie dała sobie rady :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, że każda wymaga, ale biorąc pod uwagę, że nie jestem dobra ze ścisłych przedmiotów to politechnika byłaby dla mnie dużo większym wzywaniem niż uniwersytet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a bardzo długo zastanawiałam się nad politechniką, jednak uniwersytet wygrał ;d
    Świetne to pierwsze zdjęcie, w sumie drugie też ;d




    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za miły komentarz! Prowadzisz bardzo fajnego bloga, pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń