piątek, 13 lipca 2012

13 pt

Dziś piątek 13.
Pomimo tego, jestem pozytywnie naładowana energią. Co tam, że moja bryka (rower) niedomaga i to bardzo xD ale nie moge sie zebrac do jego naprawy ^ co z tego że chcąc skrócic sobie droge wydłużylam ja robiac polkole :D to nic, bo dzis pt 13 i trzeba to opic wieczorkiem po pracy !

To lubilam! Ale okulary poszly w drobny mak :D kurtke mi tez ktos na jakis baletach skradl :D ah Ci niedobrzy ludzie :P Zlodziei to my w polsce mamy bez liku ;D chociazby mojemu kumplowi skradziono wczoraj na baletach czapke ;D pare dni temu ukradli mu telefon w bialy dzien ;D patolka we wro patola na srodmiesciu ;P ale to nic. najwyzej zapisze sie na kurs samoobrony dla kobiet czy cus!
Milego 13 dnia lutego ! malo pecha duzo ciekawych wspomnien z dzisiejszego dzionka :)
Wracam do pracy. adios.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz